close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכנסת אורחים שתגרום לאורחים שלכם לעוף – כך תארחו בסטייל

מערכת שורשב אלול, תשפב29/08/2022

צלחות קורנינג הן אידיאליות. אלו הצלחות המומלצות שלי לכל סוג של אירוע: הן עמידות ויציבות, אך עם זאת קלות משקל וקלות לניקוי

תגיות:
צילום: freepik
כשאורחים מגיעים למסיבה או להישאר ואנחנו לפנק אותם עד הסוף, זה תלוי בצורה שבה אנחנו נארח אותם. אנחנו נרצה שהם יחשבו עלינו כעל מארחים למופת, לא רק על מישהו שמציע להם אוכל ושתייה. לכן, צלחות קורנינג הן אידיאליות. אלו הצלחות המומלצות שלי לכל סוג של אירוע: הן עמידות ויציבות, אך עם זאת קלות משקל וקלות לניקוי. הכנסת אורחים היא אמנות של ממש ולא כדאי לזלזל בה. היא זו שתגרום לאורחים שלנו להגיש שאכפת לנו מהם ושהתאמצנו עבורם. זו הרגשה שתישאר אצלם עוד הרבה אחרי האירוח ותשאיר להם חוויה נעימה.

הכנסת אורחים כיד המלך
תדמיינו כיצד
צילום: freepik
נראה משתה או סעודה של מלכת אנגליה כשמגיעים אליה אורחים חושבים. מעבר לסדר המופתי וניקיון בארמון אחד הדברים החשובים והמרכזיים ביותר היא הסעודה. זה לא מפתיע שבכל חג ובכל מסיבה – האוכל הוא מרכז העניינים. אנשים אוהבים אוכל (בעיקר כשהוא איכותי וטרי) וזה ללא ספק אחד מתענוגי החיים. אבל כמו שכבר כולנו יודעים, הטעם זה לא הדבר היחידי במהלך הסעודה. כידוע – העין אוכלת הרבה לפני הפה...

אז כמובן שהאוכל עצמו צריך להיראות מעולה, אבל לא פחות חשוב הוא הצילחות וכמובן הכלים עצמם שעליהם מוגש האוכל. ופה בדיוק נכנסות לתמונה - צלחות הקורנינג שהזכרנו בתחילת המאמר! הן מושלמות לאירוח, מכיוון שהן מגיעות בצבעים ניטרליים שיכולים להתאים לכל סגנון, ותוכלו להשתמש בהן בבית או לאירוח בחצר / בגינה. הצלחות הללו חזקות מספיק כדי לסבול מכות וקלות לניקוי, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור כל מארח עם אורח חיים עמוס.

נראה מושלם, אבל ממש לא צריך לשבור את הכיס
לפני שאתם מדמיינים מחירים אסטרונומים לאיכות שכזו, דעו לכם שאתם ממש לא בכיוון. למרות האיכות ניתן להשיג צלחות קורנינג בזול דרך אמזון או איביי ושאר אתרי המכירות אונליין. כלי האוכל שלכם יהיו החלק האהוב על האורחים שלכם בארוחה, כי הם פונקציונליים ויפים כאחד. המגוון הרחב של הצבעים והדוגמאות מקלים על מציאת סגנון שיתאים לעיצוב של כל בית, ותוכלו להשתמש בו לכל יום, לאו דווקא לאירועים מיוחדים.

לפעמים הכנסת אורחים יכולה לקרות בהפתעה
לא פעם קורה שבכלל לא תכננתם לארח, זוג חברים עברו בדרך ושואלים אם אפשר לקפוץ לבקר באופן ספונטני. כך קורה שתופסים אתכם לא מוכנים כלל למצב של אירוח. לכן, גם אם לא הכנתם סעודת מלכים, ויש לכם רק עוגה קנויה במזווה, מעט פירות וחטיפים – סט הצלחות שלכם יכול לעשות את כל ההבדל. הם יכולים להתאים עם כל ארוחה, והעיצוב הקלאסי אך המודרני שלהם מקל עליהם לעבוד כמעט בכל סיטואציה של אירוח.

האורחים הלכו? מנקים ומסדרים בקלי קלות
צלחות הקורנינג מיוצרות כך שהן בטוחות במדיח כלים וקלים מאוד לניקוי. השילוב של היופי, עמידות ואפשרות לניקוי של, הוא מה שהופך אותן למושלמות לשימוש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה